Thursday, August 30, 2012

10.000 bản nhạc VN ...

10.000 bản nhạc VN ...


Audio
by album



vulep wrote on Dec 12, '11

vulep wrote on Dec 12, '11
Trích dẫn chị Bích Ngoc

The Best of 60s Romantic French music
hello4.gif Hello image by 34bev
Enjoy !!
Dalida - Soleil
Jean François Michael - Adieu jolly candy
Art Sulliva - Adieu sois heureuse
Christopher - Aline
Vicky Leandros - Après toi
Dalida - Bang bang
Claude François - Belles Belles Belles
Hervé Vilard - Capri c'est fini
Helene Rolles - Ce train qui sen va
Nana Mouskouri - Dans le soleil et dans le vent
Claude François - Donna Donna
Alain Barriere - Elle était si jolie
Charles Aznavour - Et pourtant
Joe Dassin - Et si tu n'exitais pas
Christopher - Goodbye je revien drai
Julio Iglesias - Guntanamera ( Spanish)
Michel Polnareff - Holidays

Sylvie Vartan - Holidays

Julio Iglesias - II faut toujours un perdant
Dalida - II pleut sur Bruxelles
Salvator Adamo - Inch'allah
Christopher - J'ai entendu la mer
Richard Anthony - J'entends siffler le train
Serge Gainsbourg version - J'ai entends siffer le train
Christopher - Je ne T'aim plus
Christophe - Je suis parti
Jane Birkin et Serge Gainbourg - J'taime moi non plus ( Rated XXX)
Christopher - Je vous salue madame
Enrico Macias - L'amour c'est pour rien
Sylvie Vartan - La maritza
Dalida - La vie en rose
Francoise Hardy - Le Temps De L'Amour ( 1962)
Sylvie Vartan - La plus bell pour aller danser
Sylvie Vartan- La Maritza
Salvator Adamo - La Nuit
Dalida - Le temps des fleurs
Christopher - Les marionettes
Christopher - Main dans la main
François Feidman - Magic Boulevard
Christopher - Mal
Christopher - Maman
Christopher - Mère tu es la seule
François Hardy - Mon amie la rose
Julio Iglesias - Nostalgie
Christopher - Nue comme la mer
Christopher - Oh mon amour
Dalida et Alain Delon - Paroles
Christopher - Petite fille du soleil
France Gall - Poupée de cire, poupée de son
Sheila - Poupée de porcelain
Sylvie Vartan - Quand le film est triste ( 1962)
Art Sullivan - Revoir
France Gall - Samba mambo
Claude Michel - Sans Elle
Jean François Michael - Si l'amour existe encore
Laroche Valmont - T'as le look coco
Salvatore - Tombe la neige
François Hardy - Tous les garcons et les filles
Julio Iglesias - Un jour tu ris un jour tu pleures

No comments:

Post a Comment

Thanks for your Comment

Featured Post

🔥 Bản Tin Trong Ngày 13/4/2024

Popular Posts

Popular Posts

Popular Posts

My Link